Sunday, March 27, 2016

European Judo Cup Sarajevo 2016

Posljednjih dana sedmice 19. i 20. marta održan je drugi po redu kalendara evropske džudo zajednice, evropski pokal otvorenog Sarajevskog takmičenja 2016 godine. U dvorani kulturnog sportskog centra na Ilidži, na dvodvenom takmičenju je nastupilo 260 takmičara iz 23 zemlje.



Konačni poredak u muškim težinskim kategorijama:

Reklama: Internet i Zarada

-60 kg
1. BARTHA, Akos (HUN)
2. LEBOEDEC, Victor (FRA)
3. BORCHASHVILI, Kimran (AUT)
3. GUSIC, Marko (MNE)
5. KOPUZ, Abdullatif (TUR)
5. NIKCEVIC, Vuk (MNE)
7. STARKEL, David (SLO)
7. SZABO, Csaba (HUN)
-66 kg
1. CILOGLU, Bilal (TUR)
2. JURAKIC, Denis (SRB)
3. KATCHIKAEV, Adlan (BEL)
3. NURKOVIC, Jusuf (MNE)
5. BOLJANOVIC, Nikola (BIH)
5. SARIKAYA, Ugur (TUR)
7. DONMEZ, Cengizhan (TUR)
7. PLESNIK, Rok (SLO)
-73 kg
1. NIKOLIC, Milan (SRB)
2. TOKAREV, Roman (RUS)
3. ALIYEV, Dilgam (TUR)
3. PAL, Gyula (HUN)
5. SINANOVIC, Balsa (MNE)
5. TAKACS, Marton (HUN)
7. BUTERIN, Paulo (CRO)
7. STADLER, Adam (HUN)
-81 kg
1. DOSEN, Bojan (SRB)
2. NENKOVIC, Uros (SRB)
3. GULDUREN, Ilker (TUR)
3. NISKANOVIC, Jovan (SRB)
5. ALEKSIC, Lazar (SRB)
5. LEROY, Aurelien (FRA)
7. BELJIC, Denis (CRO)
7. DRUZETA, Dominik (CRO)
-90 kg
1. ROSLYAKOV, Alexander (RUS)
2. JOURDAN, Valentin (FRA)
3. BORENOVIC, Bosko (SRB)
3. KORDELY, Peter (HUN)
5. KUMRIC, Marko (CRO)
5. OSTOJIC, Bosko (SRB)
7. FARKAS, Zoltan (ROU)
7. IVEZIC, Miroljub (SRB)
-100 kg
1. MATTSSON, Emil (SWE)
2. OMBOLI, Renato (HUN)
3. REITAN, Henrik (NOR)
3. SPASOJEVIC, Igor (SLO)
5. ARICI, Hasan (TUR)
5. RAMIC, Hadis (BIH)
7. DAKOVIC, Lazar (MNE)
7. TATAR, Enes (TUR)
+100 kg
1. DRAGIC, Vito (SLO)
2. SADIKOVIC, Harun (BIH)
3. COVIC, Ivan (CRO)
3. MEDEUF, Cedric (FRA)
5. MEDVEDEV, Viktor (RUS)
5. WACZULIK, Richard (HUN)
7. MISUROVIC, Mladen (MNE)
7. SERBEST, Burak (TUR)


Konačni poredak u ženskim težinskim kategorijama:
-48 kg
1. KILIC, Nazlican (TUR)
2. SENTURK, Gulkader (TUR)
3. CAKMAKLI, Melisa (TUR)
3. MORAND, Priscilla (MRI)
5. KRAFT, Mara Tabea (AUT)
5. YAYLA, Tugba (TUR)
7. AUDIENS, Evelyne (BEL)
7. GUZ, Sehnaz (TUR)
-52 kg
1. TOPOLOVEC, Tihea (CRO)
2. KORKMAZ, Irem (TUR)
3. ORSINI, Marie (FRA)
3. SZABO, Katinka (HUN)
5. CAPPAERT, Evelien (BEL)
5. OZDEK, Busra (TUR)
7. HERBST, Nicole (AUT)
7. TAS, Merve (TUR)
-57 kg
1. BOROWSKA, Anna (POL)
2. LESKI, Andreja (SLO)
3. BOZOVIC, Tanja (MNE)
3. SIKIC, Tena (CRO)
5. MAJOROSOVA, Viktoria (SVK)
5. SIROKI, Ibolya (HUN)
7. BALOGH, Daniella (HUN)
7. KNETIG, Emoke (HUN)
 -63 kg
1. DAKOVIC, Andreja (CRO)
2. KABAK, Ummuhan (TUR)
3. LUYCKFASSEEL, Lise (BEL)
3. MOHSENI, Narges (AUT)
5. BABIC, Lucija (CRO)
5. OZERLER, Seyma (TUR)
7. AKDENIZ, Minel (TUR)
7. KOVAC, Buga (CRO)
-70 kg
1. KLYS, Katarzyna (POL)
2. TANKOS, Merivan (TUR)
3. BAKACAK, Sukran (TUR)
3. THOYER, Maya (FRA)
5. GENCTURK, Isil (TUR)
5. PODELENCZKI, Lorena (ROU)
7. DZAKOVIC, Andjela (MNE)
7. ONER, Mihriban (TUR)
-78 kg
1. SAMARDZIC, Aleksandra (BIH)
2. GIL, Mathilde (FRA)
3. MARANIC, Ivana (CRO)
3. SALANKI, Evelin (HUN)
5. GUZELSOY, Cagri (TUR)
5. PEKOVIC, Jovana (MNE)
7. BENCA, Hana (BIH)
7. TOTH, Fanni (HUN)
+78 kg
1. CERIC, Larisa (BIH)
2. ZABIC, Milica (SRB)
3. AKBULUT, Sebile (TUR)
3. KARA, Kubra (TUR)
5. ESIR, Kubranur (TUR)
5. NIKIC, Jovana (MNE)
7. KALENDER, Mine (TUR)
7. KARPATI, Emese (HUN)

No comments: